آهنگ تصویر رویا از داریوش...

شب از مهتاب سر میره...تمام ماه تو آبه...

شبیه عکس یک رویاست...تو خوابیدی...جهان خوابه...

زمین دور تو میگرده...زمان دست تو افتاده...

تماشا کن...سکوت تو عجب عمقی به شب داده...

تو خواب انگار...طرحی از گل و مهتاب و لبخندی...

شب از جایی شروع میشه...که تو چشماتو میبندی...

تو رو آغوش میگیرم...تنم سرریزه رویا شه...جهان قد یه لالایی توی آغوش من جا شه...

تو رو آغوش میگیرم...هوا تاریک تر میشه...خدا از دست های تو به من نزدیک تر میشه...

زمین دور تو میگرده...زمان دست تو افتاده...تماشا کن...سکوت تو عجب عمقی به شب داده...

تمام خونه پر میشه...از این تصویر رویایی...تماشا کن...تماشا کن...چه بی رحمانه زیبایی...

آب و ماه... من و تو...‏

+قبلا یک بار این شعر رو گذاشته بودم تو وبلاگم...اما الان دوباره بیشتر از همیشه حسشو دارم...

+آهای ماه...دل من و دریا تنگه!

 



نظرات شما عزیزان:

ali as
ساعت15:03---23 آذر 1392
fadaye negin ))
پاسخ: ... :)))))) ...


علی اص
ساعت14:30---23 آذر 1392
عاشق داریوشم ... به به ...



ممنون که بهم سر میزنی و شرمنده از اینک با اینک زیاد سر میزنم به وبلاگم و کامنت ها ام کم پست میزارم
پاسخ: منم عاشقشم... من بهتون سر میزنم چون از خوندن نوشته هاتون لذت میبرم...پس نیازی به تشکر نیست... :)


ali
ساعت21:44---19 آذر 1392


کاش

تقدیر می دانست

دست از رویای تو درازتر

به کابوس برگشتن یعنی چه؟
پاسخ: ...زیبا...دردناک...


ملیکا
ساعت15:40---19 آذر 1392
چه بی رحمانه زیبایی..
چقد خوبه.. :]


آرزو
ساعت18:53---18 آذر 1392
چقد قشنگه..واقعا هم رویایی!

کلا آهنگای داریوش بااحساسن
پاسخ: آره...گاهی فراتر از بااحساس! :)))


ريحانه
ساعت10:33---18 آذر 1392
خيلي زيبا بود به منم سر بزن عزيزم
پاسخ: باشه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگ های ایرانی ، ،

تاريخ : یک شنبه 17 آذر 1392 | 22:32 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.